آخرین اخبار
کد مطلب: 125365
رئيس ستاد انتخاباتي حسن روحاني در چهارمحال و بختياري:
بيکاري جوانان را آزار مي‌دهد/ استاندار از گروه‌نگري پرهيز کند
تاریخ انتشار : 1396/09/07 10:15:38
نمایش : 1503
رئيس ستاد انتخاباتي حسن روحاني در چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه در حال حاضر استان تقريباً در رتبه اول بيکاري در کشور قرار گرفته است، گفت: بيکاري مردم، جوانان و بويژه جوانان تحصيل‌کرده استان را آزار مي‌دهد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ سيد رحمت‌الله حسيني امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: اينکه بخواهيم اولويت‌هايي براي استاندار جديد چهارمحال و بختياري مطرح کنيم امر مطلوبي نيست بلکه بايد اولويت‌هاي استان در نظر گرفته شود و وي به عنوان يک هماهنگ کننده به آن‌ها بپردازد.

وي با اشاره به اينکه در حال حاضر مهم‌ترين مسئله پيش روي چهارمحال و بختياري بيکاري است و استان تقريباً در رتبه اول بيکاري در کشور قرار گرفته است، افزود: بيکاري مردم، جوانان و بويژه جوانان تحصيل‌کرده استان را آزار مي‌دهد.

حسيني با تأکيد بر اينکه در قسمت اعظمي از چهارمحال و بختياري مردم براي آب شرب دچار مشکل هستند، همچنين مسائل زيست‌محيطي نيز در اين خصوص بوجود آمده است، ادامه داد: آب يک مسئله امنيتي شده و نگاه امنيتي به آن وجود دارد.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: مقامات چهارمحال و بختياري هم‌اکنون نتوانسته‌اند در برخي مسائل با استان‌هاي مجاور به يک نتيجه کامل و مناسب برسند و يک اجماع که بايد در اين زمينه وجود داشته باشد هنوز ايجاد نشده است، بنابراين استاندار فعلي اين استان بايد بتواند در اين حوزه فعاليت جدي داشته باشد و اين مسئله را به صورت ملي و با يک ديدگاه باز حل و فصل کند.

رئيس ستاد انتخاباتي حسن روحاني در چهارمحال و بختياري عنوان کرد: موضوع مهم ديگري که در خصوص اين استان بسيار حائز اهميت است و مي‌تواند همه موارد و مشکلات مطرح شده را تحت‌الشعاع قرار دهد جذب سرمايه‌گذار است، در جذب سرمايه‌گذار استان در رده‌هاي آخر کشور قرار دارد لذا فراهم کردن شرايط مناسب براي جذب سرمايه‌گذاران بزرگ داخلي و خارجي به استان بايد سرلوحه کار استاندار جديد باشد.

حسيني با اشاره به اينکه استاندار جديد چهارمحال و بختياري بايد تلاش کند از بخشي نگري، قوم‌نگري و گروه نگري پرهيز کند، گفت: استاندار فعلي بايد جامع‌نگرتر باشد و بتواند اين‌گونه مسائل را کاهش دهد.

وي تأکيد کرد: همچنين اجراي راه‌آهن اصفهان، شهرکرد و خوزستان و ديگر مصوبات سفر رياست‌جمهور به چهارمحال و بختياري نيز از ديگر اولويت‌هاي استان هستند که بايد مد نظر استاندار جديد اين استان قرار گيرد.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس